need info

Tel.: 790445534

Email.: poczta@trzypiora.pl

Jak kupować :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jak kupować?

Wyślij do nas zamówienie korzystając z formularza zamówień (klikając w koszyk) lub e-mailem. Koniecznie podaj telefon kontaktowy i dokładnie wpisz swój adres meilowy, abyśmy mogli kontaktować się z tobą!

Po odebraniu zamówienia sprawdzamy dostępność zamówionego towaru, który wybrałeś, odpowiadamy meilowo i uzgadniamy termin wysyłki.

Jak przesłać projekt na koszulki z nadrukiem, haft na polarze, znaczki lub plakietki:

Projekty można przesłać e-mailem lub pocztą w skali 1:1. Akceptujemy pliki graficzne CorelDraw (czcionki trzeba zamienić na krzywe Ctrl+Q), *.cdr lub bitmapy *.jpg, *.gif, *.tif itp.

NIE PRZYJMUJEMY ZAMÓWIEŃ PRZEZ TELEFON.

Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu są cenami brutto - zawierają podatek Vat.

Ceny produktów nie uwzględniają kosztów dostawy towaru do klienta.

Na wszystkie zamówione towary wystawiany jest dowód zakupu - paragon fiskalny lub na życzenie faktura Vat. Dokument zakupu dostarczany jest wraz z towarem.

Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

Czas realizacji:

Czas realizacji ok. 2-14 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia + wysyłka priorytet Poczty Polskiej lub przesyłka kurierska.

Generalnie przesyłki wysyłamy tego samego lub następnego dnia, chyba że nie posiadamy danego produktu w odpowiednim rozmiarze, wtedy trzeba poczekać na skompletowanie zamówienia.  

Jeżeli zalogowałeś się w naszym sklepie, z łatwością możesz sprawdzać status swojego zamówienia i przeglądać historię dotychczasowych zakupów. To naprawdę wygodne!

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 

Wysyłka (dostępne sposoby wysyłki i terminy dostawy):

Zamówiony towar wysyłamy pocztą, przesyłką priorytetową lub kurierem. Towar można też odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy, w Gdyni, ul. Płk Dąbka 96, tel. 58/ 622-48-49 w godzinach 9.00-16.00 od poniedziałku do czwartku, w piątki (i dni poprzedzające dni świąteczne i wolne od pracy) 9.00-13.00.

Przesyłki pocztowe nadawane są we wtorki i piątki o godz. 10.00
Przesyłki kurierskie nadawane są codziennie w dni robocze o godz. 12.00
Wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie najpóźniej do godziny 9.00/10.00 aby przesyłka została wysłana w tym samym dniu.
 

Deklarowane terminy doręczeń przez pośredników - firmy kurierskie:

Poczta Polska priorytet - doręczenie w następnym dniu roboczym po dniu nadania (D+1)

(z doświadczenia przesyłka idzie 1-5 dni)

GLS - gwarantuje doręczenie przesyłki krajowej w ciągu trzech dni roboczych po dniu nadania przesyłki jednak zasadą jest doręczenie przesyłki krajowej w ciągu następnego dnia roboczego po dniu nadania przesyłki.

(z doświadczenia przesyłka idzie 1-2 dni)

 

Tabela opłat:

Przedpłata na konto
Poczta Polska 
zakupy o wartości do 15zł - koszt 10,50zł
zakupy 15zł do 299zł - koszt 18zł 
Kurier GLS - koszt 15zł /paczka idzie 1-2 dni
 
Za pobraniem
Poczta Polska - zakupy o wartości 30zł do 299zł  koszt 30zł (zakupy o wartości minimum 30zł max 299zł - poniżej kwoty 30 zł tylko przedpłata a powyżej 299 tylko kurier.)
Kurier GLS - koszt 25zł (zakupy o wartości minimum 30zł.) /paczka idzie 1-2 dni

Zamówienia na kwotę poniżej 30 zł wysyłane są tylko po dokonaniu przedpłaty na nasze konto, wraz z opłatą za przesyłkę (+18zł Poczta lub +15zł kurier).

Produkty wykonywane na zamówienie, z własnym nadrukiem, logo itp. wysyłamy wyłącznie po dokonaniu przedpłaty.

W przypadku powrotu do nas nie podjętej w terminie paczki możemy na prośbę klienta wysłać ją jeszcze raz, - na koszt zamawiającego - po opłaceniu zamówienia (w przypadku powrotu przesyłki nadanej za pobraniem) oraz kosztów powrotu paczki i ponownej wysyłki.
 
 
Jak zapłacić (możliwe formy płatności)?
 
1 możliwość - przedpłata na konto bankowe. Numer konta do wpłaty otrzymujecie w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Na wpłatę czekamy do siedmiu dni (7 dni), zamówienie nieopłacone w tym terminie zostaje anulowane.
2 możliwość - płatność gotówką za pobraniem w momencie otrzymania towaru.
3 możliwość - szybkie płatności online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Przelewy24 i Płatności Shoper (realizowane przez Blue Media)
4 możliwość - raty mBank (opcja dostępna przy zakupach od 300zł - informacja: wyskakiwacz z boku strony)
5 możliwość - płatność kartą. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność: 
Karty płatnicze:
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
     
 
Reklamacje:
 
Jako sprzedawca zobowiązujemy się do dostarczenia Państwu towaru bez wad.
Jeśli jednak zauważycie Państwo jakiekolwiek wady oferowanych przez nas produktów prosimy
o złożenie reklamacji.
Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. W przypadku uznania reklamacji zobowiązujemy się do naprawy wadliwego towaru a w przypadku braku możliwości naprawy do wymiany na towar wolny od wad lub ewentualnie po wcześniejszym uzgodnieniu zwrot ceny zakupu w/w towaru, który zostanie dokonany na konto podane przez klienta (lub w inny sposób uzgodniony z klientem), po rozpatrzeniu pisemnej reklamacji. Dodatkowo po uznaniu reklamacji zwracamy koszt przesyłki pocztowej, wg. cennika Poczty Polskiej jako rekompensatę kosztów poniesionych na odesłanie do nas reklamowanego towaru. W przypadku braku konta prosimy o kontakt - ustalimy inną dogodną formę zwrotu należności.
 
Towar do reklamacji należy odesłać na adres:
COLOR S Piotr Stryjecki
81-107 Gdynia, ul. Płk. Stanisława Dąbka 96
wraz z dołączonym opisem wady na formularzu reklamacji (pobierz tutaj) lub w dowolnej formie zawierającej nr zamówienia lub jakąkolwiek informację pozwalającą na identyfikację zakupu, adres do wysyłki i numer telefonu kontaktowego.
 
 
Zwroty (odstąpienie od umowy):

Zgodnie z ustawą jako e-sprzedawca zobowiązani jesteśmy do przyjmowania zwrotów od konsumentów czyli osób fizycznych dokonujących zakupu niezwiązanego bezpośrednio z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Jednak my w trosce o najwyższe zadowolenie naszych klientów udzielamy wszystkim naszym klientom gwarancji możliwości odstąpienia od umowy w terminie aż 60 dni, z wyjątkiem towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o przesłanie w terminie 60 dni oświadczenia o odstąpieniu od umowy (pobierz tutaj), a następnie o przesłanie towaru w terminie 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu wraz z potwierdzeniem zakupu (w miarę możliwości prosimy o przesłanie paragonu, nie jest to wymagane do przyjęcia zwrotu) Klienci nie będących konsumentami w rozumieniu ustawy czyli dokonujący zakupu związanego bezpośrednio z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową proszeni są o podanie numeru faktury lub imię i nazwisko osoby/firmy, na którą dokument był wystawiony oraz adresem/mailem na który mamy wysłać korektę dokumentu w celu zgodnego z nami księgowania.
Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
Wartość zwracanego towaru zostanie zwrócona przelewem bankowym na konto klienta lub w kasie sklepu stacjonarnego lub w innej formie uzgodnionej z klientem.
 
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku niektórych grup produktów m.in. Towary posiadające indywidualne cechy określone przez klienta (np.:produkty na zamówienie, produkty z logo klienta, z własnym nadrukiem, wszystkie produkty nietypowe nie występujące w ofercie sklepu wymagające wykonania ich na zamówienie według pomysłu (wzoru) klienta) - nie podlegają prawu zwrotu.
 
Zwracany towar należy odesłać na adres:
COLOR S Piotr Stryjecki
81-107 Gdynia, ul. Płk. Stanisława Dąbka 96
 
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości. 
 
 
Wymiana:

Dopuszczamy możliwość wymiany towarów, w przypadku gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada klientowi na taki sam towar jaki zamawiał ze skorygowanym rozmiarem. Towar jest odsyłany przez klienta na własny koszt w sposób dowolny: osobiście lub dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską przesyłką rejestrowaną (list polecony lub paczka).
Sklep TrzyPióra.pl odsyła wymieniony towar na koszt klienta. Możliwe jednak, że w trzypiora.pl nie mamy innych rozmiarów z wybranego asortymentu, dlatego przed wysłaniem towaru proszę skontaktować się z obsługą sklepu i uzgodnić ewentualną wymianę. 
Towary posiadające indywidualne cechy określone przez klienta (np.:produkty na zamówienie, produkty z logo klienta, z własnym nadrukiem, wszystkie produkty nietypowe nie występujące w ofercie sklepu) nie podlegają prawu wymiany. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium